Известие

Collapse
No announcement yet.

КАПАКА НА БУШОНИТЕ ПЛАЧЕ ЗА БОЙ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • КАПАКА НА БУШОНИТЕ ПЛАЧЕ ЗА БОЙ...

    Здравейте,купих си капак за бушоните след 5 години търсене на запазен и в точния цвят,с 3-те пластмасови болта си е и с 2 шайби на тях обаче след известно лежане и опити за закачане не успях...
    Просто колата ми никога не го е имала тоя капак и днес видях голям зор със закачането.Много е твърд и не прилепва напълно добре,шайбите се колебая от коя страна да ги поставя(дали 1-во шайба и после болта в нея или шайбата последно и тогава законтряне),болта е с 2 ръбчета ,които доколкото разбирам трябва да се законтрят настрани за да не изпадва кората.Оказа се невъзможно днес с голямата отвертка и намазаната кора ,която се хлъзга.Утре ще пробвам с малка отвертка,монтажа не изглежда сериозен,но не успях днес...Пропускам ли нещо,има ли някаква тънкост?2 от отворите за болтове са голи железа,доста широки,третия по тесен ми се вижда и там има законтряне на болта,при другите е горе долу все едно.

  • #2
    Първоначално публикувано от MaxPayne Покажи съобщение
    Здравейте,купих си капак за бушоните след 5 години търсене на запазен и в точния цвят,с 3-те пластмасови болта си е и с 2 шайби на тях обаче след известно лежане и опити за закачане не успях...
    Просто колата ми никога не го е имала тоя капак и днес видях голям зор със закачането.Много е твърд и не прилепва напълно добре,шайбите се колебая от коя страна да ги поставя(дали 1-во шайба и после болта в нея или шайбата последно и тогава законтряне),болта е с 2 ръбчета ,които доколкото разбирам трябва да се законтрят настрани за да не изпадва кората.Оказа се невъзможно днес с голямата отвертка и намазаната кора ,която се хлъзга.Утре ще пробвам с малка отвертка,монтажа не изглежда сериозен,но не успях днес...Пропускам ли нещо,има ли някаква тънкост?2 от отворите за болтове са голи железа,доста широки,третия по тесен ми се вижда и там има законтряне на болта,при другите е горе долу все едно.
    я снимай, че не схващам за къде иде реч. аз имам кора (част от таблото) на 3 пластмасови ''болта'' и ги махам със стотинка

    Comment


    • #3
      Отдолу на квадратните отвори в ламарината, трябва да има специални пластмасови законтрящи... гайки да ги наречем ( 18 ) :

      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
        Отдолу на квадратните отвори в ламарината, трябва да има специални пластмасови законтрящи... гайки да ги наречем ( 18 ) :

        Както винаги навременна и точна намеса,БЛАГОДАРЯ!
        Кората днес преди да погледна във форума я закачих само на едната болт/гайка,на дясната снимка,тази е останала здрава при мен и горе на зъбчетата под таблото.Двете пластмаси(номерирани 18 от теб) при мен липсват...Всъщност това е причината да не мога да монтирам напълно и правилно кората,за момента е монтирана само на винта от дясната снимка и зъбчетат,които се подпъхват.От къде мога да си купя тези гайки/пластмаси номерани 18 от Борката?Освен от ГТВ на части?Дали ги продават по магазини тези крепежи?

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от MaxPayne Покажи съобщение
          Както винаги навременна и точна намеса,БЛАГОДАРЯ!
          Кората днес преди да погледна във форума я закачих само на едната болт/гайка,на дясната снимка,тази е останала здрава при мен и горе на зъбчетата под таблото.Двете пластмаси(номерирани 18 от теб) при мен липсват...Всъщност това е причината да не мога да монтирам напълно и правилно кората,за момента е монтирана само на винта от дясната снимка и зъбчетат,които се подпъхват.От къде мога да си купя тези гайки/пластмаси номерани 18 от Борката?Освен от ГТВ на части?Дали ги продават по магазини тези крепежи?
          В краен случай - със свински опашки.
          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
          Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
            В краен случай - със свински опашки.
            невъзможно!Дано да се държи така на едната резба,докато намера от друга кола тия другите две...Ти какво направи с твоето ГТВ,може на лична да споделиш

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от MaxPayne Покажи съобщение
              невъзможно!Дано да се държи така на едната резба,докато намера от друга кола тия другите две...Ти какво направи с твоето ГТВ,може на лична да споделиш
              Цъфти цъфти. В момента го карам него за последно преди големия сняг.
              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от MaxPayne Покажи съобщение
                невъзможно!Дано да се държи така на едната резба,докато намера от друга кола тия другите две...Ти какво направи с твоето ГТВ,може на лична да споделиш
                Здравей колега и при мен тези пластмасови "гайки" липсваха, аз реших проблема като използвах обикновенни гайки- такива с ламаринка мисля, че се използваха за захващане на перките към радиатора става идеално. Не знам дали обясних добре ще видя да посна снимка

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от гадмръсна Покажи съобщение
                  Здравей колега и при мен тези пластмасови "гайки" липсваха, аз реших проблема като използвах обикновенни гайки- такива с ламаринка мисля, че се използваха за захващане на перките към радиатора става идеално. Не знам дали обясних добре ще видя да посна снимка
                  Благодаря много,чакам снимките!

                  Comment

                  Working...
                  X